Klantenservice Hulp bij Bestellen

klantenservice

Wij zijn u graag van dienst!

 
  telefoon   (0031) 045 - 571 73 24
di t/m vr 10:00 - 18:00u | zaterdag 10:00 - 17:00u
 
  e-mail   info@ruwette.nl
Of neem contact op via ons contactformulier
 

hulp bij bestellen  Hulp bij bestellen

Hieronder treft u de meest gestelde vragen aan omtrent het bestellen van artikelen via onze webshop. Als uw vraag er niet bij staat verzoeken wij u uw vraag te stellen via ons contactformulier.


Uw bestelling online volgen

Nadat u een bestelling bij ons heeft geplaatst, krijgt u per e-mail een inlogcode om de status van uw bestelling te volgen. Nadat het pakket door ons is overgedragen aan PostNL kunt u de zending volgen via www.tracktrace.nl.


Zakelijke klanten

Als zakelijke klant kunt u bij grotere bestellingen een offerte aanvragen. Dit kan via verkoop@ruwette.nl, ons contactformulier of door te bellen met 045 - 571 73 24


Annuleren of wijzigen

1. Kan ik mijn bestelling nog annuleren?
Zolang het artikel nog niet verzendklaar is gemaakt en het geen maatwerk artikel is, kunt u de bestelling nog annuleren. Dit kan per e-mail. Is uw pakket echter al ingepakt, dan is annulering niet meer mogelijk. U kunt de verzending dan weigeren aan de deur of retour sturen.

2. Ik heb zojuist iets in jullie webshop besteld, kan ik nog iets toevoegen?
Nee, het is niet mogelijk iets toe te voegen aan een bestelling die al is verstuurd. U kunt wel een nieuwe online bestelling aanmaken. Doet u dat op dezelfde dag dan betaalt u slechts eenmaal portokosten.


E-mail update

Zodra u een bestelling bij ons plaatst, ontvangt u een e-mail met ordergegevens. Wij houden u per e-mail op de hoogte over de status van uw bestelling. Mocht uw bestelling onverhoopt niet of tijdelijk niet leverbaar zijn dan brengen wij u ook direct op de hoogte.


Hoe te bestellen?

U kunt online bestellen bij ruwette.nl 24 uur per dag en 7 dagen per week. Ook als u nog geen klant bent! Bestellen via ruwette.nl is heel eenvoudig:

Het bestelproces wijst zich eigenlijk helemaal vanzelf. U kiest de juiste artikelen in onze shop uit en voegt deze toe aan Uw winkelwagen. Het aantal kunt U daarna nog wijzigen. Daarna vult U de adresgegevens in of eventueel een ander afleveradres (bijvoorbeeld op het werk). Indien U nog geen klant bent, vragen wij U eenmalig een wachtwoord te verzinnen, zodat U de volgende keer sneller kunt bestellen. Indien U al klant bent, dan hoeft U alleen Uw e-mailadres en Uw wachtwoord in te vullen, de adresgegevens worden dan automatisch voor U ingevuld.

Telefonisch bestellen

Voor persoonlijk contact met onze adviseurs, advies of het plaatsen van een bestelling*, belt U met de besteltelefoon
045 - 571 73 24. Al onze adviseurs zijn bereikbaar van dinsdag tot en met vrijdag van 10:00 tot 18:00 uur en op zaterdag van 10:00 tot 17:00 uur.


Hulp bij bestellen

Mocht U hulp nodig hebben bij het bestellen of wilt U liever via de telefoon bestellen, dan is dat geen probleem! Bel gerust met een van onze medewerkers: 045 571 73 24 (bereikbaar van dinsdag tot en met vrijdag van 10:00 tot 18:00 uur en op zaterdag van 10:00 tot 17:00 uur.